Ad
Ad
Ad
Маркетинг и ПР

Дигиталният маркетинг изисква все по-прецизни познания

Pinterest LinkedIn Tumblr

Потребителите изискват все по-персонализирано отношение. В момента те пренаписват правилата на т.нар. ангажираност (engagement).

Персонализацията е във възход, защото компаниите търсят начини да отговарят на техните нужди. Как:

  • Давайки им възможност да участват пряко в проектирането на офертата – чрез интерактивните криейтиви.
  • Чрез анализа на поведението на потребителите в интернет – това увеличава процента на реализираните заявки и продажби (конверсии).
  • Чрез оптимизация в реално време на всички устройства и просдледяването на пътя на конверсията – между различните устройства на потребителя (Cross device path to conversion) – най-успешно служи за повишанате на резултатите.
  • Използване на хипер локал таргетирането.

Дигиталният маркетинг е истинско предизвикателство. Възможностите са все по-богати и изискват все по-прецизно познание как да бъдат използвани. От тази гледна точка много важно за рекламодателите е:

  • Познанието в детайли за дигиталната еко-система и значимостта на всяка технология отзад.
  • Познанието на големите данни (big data) – какво представляват и как се получават, за да служат максимално добре на локалните стратегии.
  • Формирането на стратегии, които изключват насочването на трафик единствено към социалните мрежи, за сметка на привличане и ангажиране на потребителите към собствените им сайтове.
  • Печеленето на лоялността на потребителите, които да връщат обратно разумно и осъзнато, без да ги отблъскват.
  • Познанието че добрата оптимизация става и от системна, но и от човешка страна – качеството и професионализма на хората стоящи зад кампанията е изключително важно.
  • Ефективността на бюджетите най-добре се измерва с действията на потребителите – ангажименти/регистрации/покупки.

И така, още веднъж: едни от най-важните условия за успешна дигитална кампания:

(1) Поведението на аудиториите и намеренията им за покупка.

(2) Локал данните за пазара, включително тези за хипер локал таргетиране (по пощенски кодове, мобилни устройства и оператори и др.)

***

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.