Ad
Ad
Ad
Маркетинг и ПР

За добре планираната дигитална кампания

Pinterest LinkedIn Tumblr

Важна е връзката помежду ни и това важи и за марките и рекламата диджитъл. Постоянното усъвършенстване на технологите, направи персонализирането възможно, така че маркетолозите да могат едновременно да докоснат лично потребителите – да достигат до точните аудитории с точното послание, на точното място и точното устройство.

Добре планираната и изпълнена дигитална кампания ще ви помогне да достигнете по-бързо до по-голяма аудитория, без да губите персонализираната връзка с нея.

Да градиш бранд означава да влияеш за нещата, за които аудиторията мисли, докато е в процес на търсенето им.

Да свързеш ефективно марката с точните потребители значи да взаимодействаш с тях естествено – чрез разговори, на местата и във времето, които те избират, и на теми максимално близки до тях.

Традиционно, рекламата в диджитъл се свързваше с бързо достигане на голям брой уникални потребители. Ефективното изграждане на марката обаче е разговор. И изисква лично усещане. Днешната дигитална еко-система дава точността, необходима за тази лична комуникация.

С колкото повече данни за локалните аудитории разполагате, толкова по-ефективна ще е кампанията – поведенчески, географски, контекстуални, демографски данни, плюс всички възможности за таргетиране по устройства.

Тук и някои критерии, които да следите:

Reach

Достигането до максимум точни уникални потребители е важно. Помислете за марката си, като за вечерно парти: най-добрите винаги имат списък със специални гости.

Дигиталните технологии ви дават възможност да достигнете до максимален брой уникални потребители ефективно, защото необходимост е да се печели лоялността на клиентите, но съща така във фунията непрестанно да се привличат и нови такива.

Frequency

Когато говорим за диджитъл, изграждането на марката е като диетата – всичко опира до правилните пропорции.

Въздействие

Данните от дигиталните камапнии превръщат маркетолозите в експерти домакини, които винаги знаят какво и кога да сервират на гостите си.

Ангажирането на марката, афинитетът и лоялността се основават на това как потребителя вижда вашата марка – т.е. трябва да ви се довери. Добре планираната и реализирана дигитална кампания не само точно позиционира рекламата пред вашия клиент. Тя осигурява и най – ефективно ценово персонализирано взаимодействие с потребителя – едновременно на различните устройства, които ползва.

И още няколко стъпки за успешни дигигални кампании:

  • Точно и ясно поставените цели имат значение – рийч, кликове, гледания, конверсии? – Реши къде искаш да стигнеш преди да попиташ “Там ли сме вече?”
  • Ясно поставяне на таргет сегмента – кой е твоя потребител, с който искаш да комуникираш?
  • Анализирай данните от дигиталниге кампаниите и резултатите.
  • Създавай стратегии за контакт с аудиторията по различните нива на потребителската фуния.

***

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.