Ad
Ad
Ad
Маркетинг и ПР

Историята на бранда не е историята на компанията

Pinterest LinkedIn Tumblr

Бранд историята разказва за това, което стои зад марката като ценности. Използваме думата „марка/бранд“, а не „бизнес“, защото въпреки че бизнесът и марката обикновено са едно цяло, най-добре е да се разглеждат по отделно. Вашият бизнес е това, което правите, докато вашата марка/бранд – защо го правите и как го правите.

Ако мислите за историята на вашия бранд от гледната точка на вашия бизнес, най-вероятно няма да излезете с нещо завладяващо. Мнозина стартират бизнес, защото са добри в нещо или имат идея, която смятат, че може да спечели пари. С други думи, поднесена така, историята ще звучи сухо и няма да казва нищо ново.

Ако обаче преоформите и разкажете за историята на вашата марка, ще комуникирате емоции, които ще създадат по-дълбока връзка с аудиторията.  

Защо разказването на истории е важно?

Хората обичат историите. Историите ни помагат да се свържем, да сме състрадателни, емпатични един към друг.

И така, защо това има значение? Защото в бизнеса (особено в маркетинга) успехът зависи от способността да се гради доверие и да се създават продукти, които насърчават другите да предават „историята“ им. Не само медиите споделят истории, всеки отзив от клиент, сам по себе си е история.

Ако искате да се свързвате с вашата аудитория и клиенти и да привличате фенове, трябва да можете да разкажете правилно своята история. Почти всяка покупка, която правим, е свързана с емоционално решение, затова, редно е да разкажете на клиентите защо да купят от вас.

Ако не дефинирате историята и ценностите на вашата марка, всяка продажба ще бъде борба. Направете обратното и ще спечелите моментум и клиентите сами ще започнат да ви търсят.  

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.