Ad
Ad
Ad
Маркетинг и ПР

Какво е social display?

Pinterest LinkedIn Tumblr

Отваряте любимия си сайт и вместо традиционен банер с реклама, виждате интересен пост от Facebook или Instagram. Възможно ли е да има подобни реклами? Да!

Social Display е именно банер с визията на пост във Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest. Същевременно рекламната кампания се управлява чрез добре познатия начин – програматик платформа. Така се запазва възможността да се насочва рекламата според интересите, местоположението, демографските признаци.

Social Display позволява съдържанието от социалните мрежи да излезе от рамките на дадената платформа, като се показва и в други сайтове. А уникалната и интересна визия на банера привлича аудиторията и води до по-голяма ангажираност.

Почти всеки бранд инвестира и в реклама в социалните мрежи, и в реклами в различни сайтове. Обикновено отделни екипи отговарят за рекламите в социалните мрежи и за рекламите в традиционните медии. И макар подходите им да са различни, целите им са едни и същи: създаването на познаваемост за бранда, изграждане на взаимоотношения с настоящи и бъдещи клиенти, стимулиране на ангажираността, повишаване на интереса на клиента и реализиране на продажби.

Маркетолозите в социалните мрежи са експерти в създаването на висококачествено, ангажиращо съдържание, което привлича потребителите към вселената на бранда. А маркетолозите, които са отговорни за платените реклами в безкрайния свят на Интернет, са майстори в разчитането на данни, сегментирането на аудиторията, ROI и други важни показатели в изкуството на програматик.

Хората, посветени в програматик рекламата, могат да използват силата на социалните мрежи, които допринасят за по-голяма ангажираност и социална валидация. Специалистите в социалните мрежи имат възможност да използват мащабите на стандартните дисплейни реклами.

Social Display е нова и бързоразвиваща се категория в рекламата, която е въведена от американската компания Spaceback. Тя обединява социалните мрежи и програматик рекламите, като едновременно се уповава на най-силните страни и на двете.

Направен е задълбочен анализ на резултатите от този вид рекламни кампании и изводите са категорични – Social Display превъзхожда стандартните кампании. Анализите показват увеличение на CTR между 20% и до повече от 5 пъти.

Ето и някои от предимствата на Social Display:

Изключителни резултати

Постовете в социалните мрежи се възприемат от потребителите повече като забавление. Затова трансформирането им в банер е един доста разумен начин за преодоляване на „рекламната слепота“[1]. Освен това те водят до по-голяма ангажираност. Ето защо и Social Display банерите дават страхотни резултати – наблюдава се ръст на CTR, CPC, ROAS.

По-добро преживяване за потребителите

Постовете в социалните мрежи са преди всичко за изграждане на взаимоотношения с потребителите. Самите потребители ги възприемат като съдържание, а не като реклама. Затова и приятелската визия на Social Display банерите грабва вниманието на потребителя.

По-евтино и по-бързо от традиционните банери

Създаването на Social Display банер е много по-евтино, по-бързо и по-лесно. Буквално всичко е готово с няколко клика на мишката. Автоматичното изграждане на криейтив улеснява тестването и оптимизирането.

Дава повече Insights

Брандове, които използват Social Display, разполагат с уникалната възможност да научат кои видове постове в социалните мрежи най-добре влияят на по-традиционните KPIs. Това ще е от полза при вземане на решението какъв вид публикации да се създават в социалните мрежи. Информацията ще е полезна и за да се инвестира повече в създаването на съдържание, което води до по-голяма ангажираност във всички канали.

По-голям контрол извън социалните мрежи

Social Display позволява на брандовете да разпространяват постовете си от социалните мрежи, като използват пространствата за реклами, които вече са купили. Това означава, че стандартните показатели (атрибуцията, проследяването, насочването и др.) могат да се използват за сравняване на ефективността на Social Display с други рекламни тактики.

Optimistic Premium Network – ексклузивен партньор на Spaceback за България.

Източник: Оптимистик България

***

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.