Потребителите изискват все по-персонализирано отношение. В момента те пренаписват правилата на т.нар. ангажираност (engagement).
Персонализацията е във възход, защото компаниите търсят начини да отговарят на техните нужди. Как:
- Давайки им възможност да участват пряко в проектирането на офертата – чрез интерактивните криейтиви.
- Чрез анализа на поведението на потребителите в интернет – това увеличава процента на реализираните заявки и продажби (конверсии).
- Чрез оптимизация в реално време на всички устройства и просдледяването на пътя на конверсията – между различните устройства на потребителя (Cross device path to conversion) – най-успешно служи за повишанате на резултатите.
- Използване на хипер локал таргетирането.
Дигиталният маркетинг е истинско предизвикателство. Възможностите са все по-богати и изискват все по-прецизно познание как да бъдат използвани. От тази гледна точка много важно за рекламодателите е:
- Познанието в детайли за дигиталната еко-система и значимостта на всяка технология отзад.
- Познанието на големите данни (big data) – какво представляват и как се получават, за да служат максимално добре на локалните стратегии.
- Формирането на стратегии, които изключват насочването на трафик единствено към социалните мрежи, за сметка на привличане и ангажиране на потребителите към собствените им сайтове.
- Печеленето на лоялността на потребителите, които да връщат обратно разумно и осъзнато, без да ги отблъскват.
- Познанието че добрата оптимизация става и от системна, но и от човешка страна – качеството и професионализма на хората стоящи зад кампанията е изключително важно.
- Ефективността на бюджетите най-добре се измерва с действията на потребителите – ангажименти/регистрации/покупки.
И така, още веднъж: едни от най-важните условия за успешна дигитална кампания:
***
Последвайте ни и в Instagram
Comments are closed.