Създаването на послание на марката е като рисуването на интригуващо и обещаващо бъдеще, което всички да видят, в което да вярват и към което да се стремят. И идва от основните ценности, които смятате, че вашата компания притежава и развива.
Посланието на марката е важно за бизнеса, защото:
- Привлича страстни, амбициозни и способни служители.
- Говори на правилните клиенти.
- Очертава ясно голямата картина, в която не остава място за неясноти.
- Помага за сравняване на реалните с очакваните постижения.
- Помага за управлението и внимателното инвестиране на ресурсите.
- Управление със стратегия.
- Създава отпечатъка на вашия бизнес.
- Чертае пътната карта, която ви води в трудни времена.
По-долу сме изложили няколко примера, които се надяваме да ви вдъхновят.
МОДА И КРАСОТА
Ralph Lauren
„To be a global leader in the design, marketing, and distribution of premium lifestyle products.“
Gucci
„One of the world’s most desirable fashion houses. Eclectic, contemporary, romantic—Gucci products represent the pinnacle of Italian craftsmanship and are unsurpassed for their quality and attention to detail.“
Warby Parker
„We believe that buying glasses should be easy and fun. It should leave you happy and good-looking, with money in your pocket. We also believe that everyone has the right to see.“
ROLEX
„To promote excellence as a long-lasting tradition.“
Tom Ford
„To be the first true luxury brand of the 21st century.“
L’Oréal
„Driving the cosmetic industry with an inclination on sustainability.“
Dior
„To become the world’s most popular brand in all products that enhance their lifestyle.“
Nude by Nature
„To be Australi##1 skincare and beauty company that offers 100% natural and toxin-free soap, bath, and beauty products, while empowering others to make a positive impact in the world.“
Unilever
„To make sustainable living commonplace. We believe this is the best long-term way for our business to grow.
Garnier
„To become the number one brand worldwide inspired by natural beauty in the consumer products segment thanks to its product formulation and its responsible and ethical commitments.
ЛАЙФСТАЙЛ
Patagonia
„Use of all its resources to protect life on Earth.“
Volcom
„Turn obstacles into opportunity, a creative courage to tempt the impossible and embrace the strange.“
Red Bull
„To upholding Red Bull standards while maintaining the leadership position in the energy drinks category when delivering superior customer service in a highly efficient and profitable manner.“
Ikea
„To create a better everyday life for many people.“
Vans
„To enable creative expression – and inspire youth culture – by celebrating and encouraging the Off the Wall attitude that comes from expressing your true self.“
Последвайте ни и в Instagram
Comments are closed.