Ad
Ad
Ad

Много фирми създадат статични сайтове (с начална страница, страница с информация ЗА, страница за контакти и страници, свързани с продукти и оферти) и редовно актуализират своя сайт с ново съдържание чрез блог.

Блог

Блогът е информационен уебсайт, където статиите се публикуват системно във времето и силно ангажират потребителите.

Блогването е практика за писане и управление на уебсайт.

Пример за блог е този на Нийл Пател.

Какво представляват социалните медии?

Социалните медии са място, където хората могат да взаимодействат и да споделят своите възгледи и съдържание в платформи и приложетия, като например Facebook и Instagram.

Каква е разликата между двете?

Основната разлика между блоговете и социалните медии е, че:

  • Блоговете са за създаване на съдържание и публикуването му на уебсайта, за да го направят по-ангажиращ и да се класира по-напред в търсачки като Google. Докато социалните медии са за споделяне на съдържанието, публикувано в блоговете за привличане на трафик и ангажиране с публикациите и споделяне на различни гледни точки и идеи, под формата на коментари в социалната платформа.
  • Социалните медии са платформата, която позволява на хората да споделят различни информация и мнения, без задължително да създават съдържание в блог. Докато блоговете са за създаване на съдържание, което поддържа уебсайта жив и привлича трафик от търсачките.
  • При блога вие ​​притежавате уебсайта или платформата. В социалните медии просто трябва да създадете свой профил и да започнете да споделяте.

Четете още: Защо трябва да имаме свой бизнес сайт?

След казаното дотук, да разгледаме някои плюсове и минуси на блоговете и социалните медии, за да видим коя платформа е най-добрата за растеж на бизнеса и защо.

Блог

  • Публикациите в блога са там дългосрочно.
  • Блогът ви учи на много.
  • Блоговете могат да носят пасивен доход.
  • Вие притежавате уебсайта или платформата.
  • Блоговете работят за увеличаване на продажбите, защото са полезни за аудиторията.
  • Отнема време и усилия създаването на съдържание.
  • Резултатите не са моментални.
  • Трябва да инвестирате пари, за да спечелите пари.
  • Може да се сблъскате с технически въпроси и проблеми.

Социални медии

  • Можете да създавате съдържание незабавно и да виждате резултатите бързо.
  • Можете да създавате връзки с хора на далечни разстояния.
  • Можете да общувате директно с аудиториите.
  • Можете да изградите своята онлайн марка и да започнете инфлуенс маркетинг.
  • Безплатно е.
  • Присъствието в социални медии е важна част от маркетинговата ви стратегия.
  • Публикациите в социалните медии имат кратък живот.
  • Хората използват социалните медии по много причини.
  • Вие не притежавате платформата.

Четете още: 5 причини защо всеки бизнес се нуждае от уебсайт

***

Снимки: Unsplash

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.