Ad
Ad
Ad
Маркетинг

Трендовете в Инстаграм, които да не пропускате до края на 2021

Pinterest LinkedIn Tumblr

С всяка изминала година се налага все по-активно да навигираме кои техники работят и кои не са ефективни за дигиталното ни присъствие. И 2021 не е по-различна. Алгоритмите на платформите се менят постоянно, факт е бума на видео съдържанието, предизвикателството да се задържим в толкова пренаселени социални мрежи, като Инстаграм е огромно.

И все пак като следим тенденциите има шанс да преодолеем хаоса. Ето три такива, които ще ви помогнат да сте в крак с Инстаграм:

Live Stream Series и IGTV

Как сте с видеото? Сега е моментът да влезете в действие. Освен това от Instagram обявиха, че в IGTV вече ще има реклами, от които създателите печелят 55% от приходите, което е доста мотивиращо да започнете да записвате. А и дори това да не е целта ви, определено видео форматите ще ви се отплатят с по-добра-ангажираност.

Какво да направите: Помислете за седмична поредица на живо, която може да е с образователна цел или просто за забавление на вашата аудитория. Бъдете постоянни и редовни. И не забравяйте, колкото повече стойност давате, толкова повече ангажираност ще получавате.

Carousel постове

Ако имате око за графичен дизайн и създаване на интересни визуализации, то тази тенденция е за вас. Един от най -добрите показатели за проследяване на ефективността на вашия акаунт в Instagram са споделянията на съдържанието ви, защото това значи, че стига до нови очи. Но когато публикувате само селфита и свои снимки, това не се счита за „споделяемо“ съдържание, защото непознати лица, не могат да са припознаят в него.
Тук идват на помощ каруселните постове с по три до седем слайда, които са много споделяни и обикновено включват силни цитати, мнения, образователна информация, която аудиторията търси.

Какво да направите: идентифицирайте какво харесва вашата аудитория, създавайте лесно графики в Canva, за да държите погледите на вашите последователи. Прилагайте това 4-6 пъти месечно и гледайте как споделянията ще се увеличават.

Естественост

Нагласите в социалните медии се менят и хората вече не търсят съвършенство. Мнозина смятат, че за да изглеждат професионално, трябва да са сериозни, да избягват да признават за слабостите си или негативния си опит. Но тове не е така. Хората търсят истинска връзка. Заложете на това.

***

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.