25 ноември – денят след Деня на благодарността се празнува от няколко години като #BlackFriday. По време на годишното шопинг събитие търговците предлагат отстъпки и отбелязват старта на коледния празничен сезон. А понеделникът след Черния петък е #CyberMonday – на 28 ноември намаленията са он-лайн.
Планирането на маркетингова стратегия за Черен петък (и Cyber Monday) е вашият ключ към открояването. Помислете само, всеки магазин, независимо дали традиционен или он-лайн, предлага рекламни оферти, а клиентите активно ги търсят.
И така, как да хванете окото им?
– Като сте подготвени и прилагате правилни тактики.
Не позволявайте планирането на вашата маркетингова стратегия за Черен петък да ви разочарова. По-лесно е, отколкото си мислите, да се откроите от тълпата в най-натоварения ден за продажби.
Тук ви споделяме 14 маркетингови стратегии, които бихте могли да опитате:
- Планирайге рекламни кампании в социалните медии, за да насърчите продажбите си предварително
- Създайте усещане за неотложност в посланията си
- Планирайте имейл маркетинг кампания
- Оптимизирайте уебсайта си за купувачи, които търсят в Google
- Инсталирайте чатбот на уебсайта си, за да улесните обслужването на клиентите
- Инсталирайте чатбот и на магазина си в Shopify
- Използвайте чатбот, за да помогнете на клиентие да откриват продуктите по-лесно и бързо
- Предлагайте изключителни сделки на лоялните и дългогодишните си клиенти
- Опитайте да продавате директно в социалните медии
- Използвайте хаштагове, за да достигнете до нови аудитории
- Свържете се с клиентите след Черния петък
- Раздавайте кодове за отстъпка при препоръка
- Планирайте подаръци при покупка
- Организирайте игра в социалните медии
Четете още: Защо да стартирате блог?
10 важни маркетинг въпроса за всеки собственик на нов бизнес
***
Снимка корица: Unsplash
Последвайте ни и в Instagrаm
Comments are closed.