Ad
Ad
Ad

25 ноември – денят след Деня на благодарността се празнува от няколко години като #BlackFriday. По време на годишното шопинг събитие търговците предлагат отстъпки и отбелязват старта на коледния празничен сезон.  А понеделникът след Черния петък е #CyberMonday – на 28 ноември намаленията са он-лайн.

Планирането на маркетингова стратегия за Черен петък (и Cyber Monday) е вашият ключ към открояването. Помислете само, всеки магазин, независимо дали традиционен или он-лайн, предлага рекламни оферти, а клиентите активно ги търсят.

И така, как да хванете окото им?

Като сте подготвени и прилагате правилни тактики.

Не позволявайте планирането на вашата маркетингова стратегия за Черен петък да ви разочарова. По-лесно е, отколкото си мислите, да се откроите от тълпата в най-натоварения ден за продажби.

Тук ви споделяме 14 маркетингови стратегии, които бихте могли да опитате:

  1. Планирайге рекламни кампании в социалните медии, за да насърчите продажбите си предварително
  2. Създайте усещане за неотложност в посланията си
  3. Планирайте имейл маркетинг кампания
  4. Оптимизирайте уебсайта си за купувачи, които търсят в Google
  5. Инсталирайте чатбот на уебсайта си, за да улесните обслужването на клиентите
  6. Инсталирайте чатбот и на магазина си в Shopify
  7. Използвайте чатбот, за да помогнете на клиентие да откриват продуктите по-лесно и бързо
  8. Предлагайте изключителни сделки на лоялните и дългогодишните си клиенти
  9. Опитайте да продавате директно в социалните медии
  10. Използвайте хаштагове, за да достигнете до нови аудитории
  11. Свържете се с клиентите след Черния петък
  12. Раздавайте кодове за отстъпка при препоръка
  13. Планирайте подаръци при покупка
  14. Организирайте игра в социалните медии

Четете още: Защо да стартирате блог?

10 важни маркетинг въпроса за всеки собственик на нов бизнес

***

Снимка корица: Unsplash

Последвайте ни и в Instagrаm

Comments are closed.