Ad
Ad
Ad
Бизнес и предприемачество

22 съвета за растеж на вашия дългоочакван стартъп през 2022 – Част 2

Маркетинг
Pinterest LinkedIn Tumblr

Вярваме, че 2022 г. ще бъде година на ръст за стартиращите компании. Вече го усещаме. През последната година и половина се наблюдава рекорден брой стартирали нови бизнеси. Затова, за да ви помогнем да повишите растежа на вашия дългоочакван стартъп, събрахме 22 съвета, трикове и стратегии, които да използвате, за да разгърнете максимално своя потенциал.

Тези прозрения сме обобщили в три категории: начин на мислене, маркетинг и клиентско изживяване.

ЧАСТ 1 посветихме на НАЧИН НА МИСЛЕНЕ

Продължаваме с:

МАРКЕТИНГ

7. Печелившите стратегии за съдържание изискват много качествено съдържание и постоянство.

За да изпреварите iOS 14, трябва да публикувате повече от всякога. Можете да постигнете голям обем на продажбите, когато създавате качествено съдържание последователно и често. Когато откриете победителя, възпроизвеждайте този печеливш пост отново и отново. Споделете го в други платформи, тагвайте го с нови потребители, насочвайте го към нови аудитории и повтаряйте.

8. Модулното съдържание е ефективно и практично.

Говорейки за модулно съдържание имаме предвид видеоклип в социалните медии, направен от няколко кратки клипа със звук, текст на екрана, емоджита или други визуални елементи. Доста рентабилна маркетингова стратегия за социалните медии, тъй като можете да пренареждате клиповете, да променяте текста и да замествате музиката десетки пъти, докато получите комбинацията, която работи. Докато традиционните видеоклипове се превръщат или в бум, или в провал, модулното съдържание предлага безкрайни възможности за комбинации.

9. Анализирайте.

Спрете и огледайте резултатите. Откривате ли области на припокриване? Има ли конкретни ключови дума, фраза или стил на снимка, които са донесли положителни резултати? Това са най-важните инсайти – да разберете кое работи и кое не – криейтив, аудитория, география, медии, час от деня, ден от седмицата. За мнозина това взиране в цифрите изглежда безсмислено и много марки забравят да отделят време, да спрат и оценят. Но всъщност това е стъпката към дългосрочната успешна стратегия.

Следва ПОТРЕБИТЕЛСКО ПРЕЖИВЯВАНЕ

***

Фото: Unsplash

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.