Как балансът влиза в играта, когато се опитвате да скочите във водите на предприемачеството и стартирате мечтания бизнес?
Въпреки, че гмуркането е вълнуващо, то не винаги е лесно осъществимо и може би се налага да стартирате докато все още ходите на работа от 9 до 5. Това е и възможност да продължите да си генерирате доходи, за да се издържате и същевременно подпомагате новия си бизнес, защото оперативните разходи в началото никак не са малко.
Хубаво да се запитате:
“Как да правя и двете?” и “Мога ли да правя и двете?”
Представяме ви четири съвета, които могат да помогнат да се справите с този хаос.
Управление на времето
Управлението на времето и приоритизирането са много решаващи за новите предприемачи, особено тези, които все още имат работа на пълен работен ден. Отделянето на един конкретен ден в седмицата или по няколко часа всеки ден за новото начинание, помага да напредвате последователно и организирано.
Планирайте време за себе си
Работата на две работни места изтощава и психически и физически и има опасност от творчески бърнаут. А поради огромното количество работа има шанс бързо да придобитете навика да работите без прекъсване, което не е ефективно. Все пак трябва и да функционирате. За да бъдете най-добрата версия на себе си и за себе си и за работата си, и за семейството и близките си, планирайте времето си за почивка, така както планирате служебните си ангажименти.
Потърсете помощ
Стартирането на нов бизнес е свързано със сериозно количество дейности, особено когато един човек трябва поема всички фирмени функции. А това неизбежно води до вършенето на работа и задачи, които не са силата ви и тези слаби места могата да се окажат проблем по-късно.
Затова докато все още сте на пълен работен ден, можете да помислите за наемане на помощ отвън за областите, в които имате нужда от експерт. Ако не сте уверени в дигиталния маркетинг или копирайтинга или продажбите, наемете някой почасово, за да можете да се фокусирате там, където сте най-добри е най-вълнуващо за вас.
Припомняйте си накъде сте тръгнали
Дори и в най-лошите дни, винаги помнете защо сте започнали. Питайте се защо исках да стартирам този бизнес? Водете си дневник, в който ежедневно да описвате идеите около вашата мечта и се фокусирайте върху напредъка.
Да, отделяйте време, за да отпразнувате малките победи. Когато пуснете уебсайта или публикувате първия си пост в социалните медии, почитайте тези моменти и не ги оставяйте да потънат.
Фото: Unsplash
***
Последвайте ни и в Instagrаm
Comments are closed.