Пандемията COVID-19 промени коренно работата на бизнесите и големи и малки, и отношението им към маркетинговите стратегии. С внезапното нарастване „ у дома“ икономиката се наложи марките рязко да преастроят фокуса към диджитъл, за да останат печеливши, тъй като сега, повече от всякога, потребителите търсят дигиталните медии, като източник на съдържание, комфорт и дори креативност.
Тук споделяме няколко практически съвета, затова как да останете на повърхността и да излезете от коронавирус кризата по-силни.
Удвоете дигиталните си бюджети
Много компании се изплашиха, което е абсолютно нормално, но това повлия и на техните маркетингови и рекламни бюджети – надолу. Съветът ни е да не бъдете едни от тях.Сега е най-доброто време да удвоите дигиталните си бюджети и да увеличите пазарния си дял.
Бъдете още по-социални (онлайн)
Ангажирайте аудиториите и не просто разговаряйте с тях, а водете диалог, който да ги накара да се почувстват, като част от общност и да усетят готовността ви да им бъдете в истинска полза и помощ.
Поставете хората си на първо място
Живеем в невероятни времена, в които един тон работа може да се свърши и дистанционно. Когато се отнасяте с уважение към служителите си и ги оставите да поставят на първо място здравето и семействата си, те ще бъдат още по-лоялни и отдадени на работата си и ще поддържат високи нива на производителност и обслужване, а това винаги е добре и за бизнеса и за морала.
Развивайте, не отменяйте
Станахме свидетели на много примери за бизнеси, които преминаха към он-лайн модели и други, които развиха портфолиото си или тотално го промениха. Тази гъвкавост ще е полезна за всички ни в дългосрочен план.
Съдържанието е критично важно
Затова отделяйте време да поднасяте по най-ангажиращия начин това, което имате да кажете.
Подкрепете локалния пазар, локалните производители, бизнеси.
***
Фото: Unsplash
Последвайте ни и в Instagrаm
Comments are closed.