През последната година и половина се наблюдава рекорден брой стартирали нови бизнеси. Затова, за да ви помогнем да повишите растежа на вашия дългоочакван стартъп, събрахме 22 съвета, трикове и стратегии, които да използвате, за да разгърнете максимално своя потенциал.
Тези прозрения сме обобщили в три категории: начин на мислене, маркетинг и клиентско изживяване.
Да започваме!
НАЧИН НА МИСЛЕНЕ
1. Никога не подценявайте силата на фокуса.
Фокусът е в основата на растежа на бизнеса и личното благополучие. И служи не само на производителността. Фокусът внася яснота и цел за екипа, прави ролите по-удовлетворяващи. А това е рецепта за щастлив екип и задържане на персонала.
2. Дори като предприемач, не се приковавайте към бюрото.
Живеем в култура на работохолизъм. В свят, в който сме обсебени от суматохата, да сме заети и да парадираме с производителността. Толкова много хора наистина са се пристрастили към работата си. Не се оставяйте да се увлечете до толкова в бизнеса, че да забравите да забелязвате малките неща – времето с любимите хора, разходката с кучето, вкусния мирис на кафето, консумирано за наслада, а не просто за оцеляване… Не пренебрегвайте тези удоволствия.
3. Уверете се, че целите ви са правилно дефинирани и обвързани с резултатите.
Вашите цели трябва да бъдат ясни и базирани на резултати. Ако не са обвързани с показатели, които да можете да проследявате, как ще разберете кога сте ги постигнали? Поставете си измерими цели, обвързани с вашите приходи и растежа на компанията.
4. Уверете се, че целите ви са в съответствие с това, което прави екипа.
Целите на вашата компания трябва да отразяват това, върху което всъщност работи вашият екип. В противен случай никога няма да се доближите до тях. Ако вашите цели и екип не са в хармония – или преследвате грешната цел, или екипа трябва да бъде преориентиран.
5. Наемете мениджър на проекти.
Нищо не прави потъването по-бързо от дезорганизацията. Изпусната топка тук, пропусната комуникация там и вашата идея за милиони може да се окаже тотална щета. Когато наемате мениджър проекти, давате възможност на всеки член на екипа да се съсредоточи върху това, което прави най-добре. Малките организации могат да си спестят подобна длъжност на пълно работно време – няколко часа организация седмично правят чудеса.
6. Автоматизирайте всичко, което можете.
Хиперрастящите компании трябва да съсредоточат времето си върху това, което наистина има значение. Автоматизираните имейли, известия, работни процеси и генериране на отчети ви позволяват да правите повече за по-малко време. Те също така намаляват риска от човешка грешка. Автоматизацията отнема време за настройка и свикване, но спестеното време след това се натрупва бързо.
Следва МАРКЕТИНГ
***
Фото: Unsplash
Последвайте ни и в Instagram
Comments are closed.