Срещаш ли се нон – стоп клиенти, които се налага постоянно да преследваш, търсиш, и с които се чувстваш, като досадник, за да започнат да работят с теб?
В тези моменти се питай това – следвам ли обещанията си към мен, това ли съм, което искам да бъда?
Ако пък срещаш клиенти, с които все не успяваш да затвориш сделката – питай се – достатъчно ли вярвам в себе си и собственото си добро?
Ако срещаш клиенти, които постоянно търсят евтина цена, да им подаряваш без пари – питай се – готов ли съм да печеля, какво е отношението ми към печалбата, парите, изобилието?
Нашите клиенти са нашите огледала, които ни показват колко ценим себе си и на какво ниво от личностната си МОТИВАЦИЯ сме.
Да, пътят към сделките, печалбата, изобилието изисква работа – и първата е МОТИВАЦИЯта ни като личности.
Трудно печелим уважение, без сами да искрим в това, което правим.
Трудно привличаме доверието и лоялността на клиентите си, ако първо сами не оценим собствените си такива.
Колкото повече развиваме личностно – мотивационните си умения, толкова повече успехи жънем и все по-креативни ставаме.
Затова днес се запитай – какво можеш да направиш за себе си, за да се почувстваш мотивирана личност? Бъди откровенна със себе си …