7 мита, събрани от хора с творчески идеи, които са ги спирали от реализация и успех.
Мит 1: „Нямам време за сериозни неща и бизнес планове“.
В началото на кариерата ми и аз използвах това оправдание и ежедневно живеех със стреса за привличане на всеки следващ нов клиент. Мислех си, че да се разсейвам с организации и нови познания за как работят продажбите, само ще ме отдалечат от “важната ми част от работата”.
Но веднъж приложила новите принципи, времето ми се отблагодари с много повече място за творчество, хобита, мен.
Мит 2: „Плановете и продажбите са тромаво нещо, да си организиран значи да си скучен“.
Да си организиран и наясно с продажбите е необходимост!
Не винаги съм била организирана или с ясни бизнес панове в главата си или с точните знания за работата с клиентите, което ми е създавало единствено напрежение и лутане. Резултатите ми потръгнаха нагоре, след като взех мерки – учене за надграждане на уменията, упражнения и приагане в ежедневието. И оттогава имам повече контрол и над всичко което правя от всякога.
Така че, може да ти звучи скучно, но в името на по-малкия стрес и повечето приходи си заслужава. Когато имаш план знаеш по-добре и кое е важно за теб и по-бързо се пускаш от маловажните активности, които препълват времето ти.
Мит 3: „Независимо какво правя никога няма да мога да следвам планове или да продавам“.
Единствената причина за това твърдение е или липсата на добър план и организация или прекалената сложност на такъв, както и липсата на увереност в себе си. Целта на плановете са улеснение, а продажбите са невероятна възможност за свързване с хората, за която съм благодарна всеки ден от живота си.
Мит 4: „Работя най-добре, когато съм под напрежение“.
Тоест докато не припаднеш?!
Всъщност повечето хора не са на това мнение, което е нормално. Това е просто извинение на хора, които не искат да полагат усилие. Но като се замислиш – за кой го правиш? Разбира се, че за себе си, тогава си заслужава всяка минута.
Постоянното напрежение води до прегаряне и депресия. Никой не желае подобен изход от собствения си бизнес.
Мит 5: „Това, което създавам за моите клиенти е много по-важно от плановете и продажбите“.
Да, твоята работа наистина е много важна, тя е сърцето на всичко, иначе нямаше да имаш свой бизнес. Но колкото по-добре организирана е твоята работа, толкова по-щастливи ще са клиентите ти и ще откриваш още много нови такива и ще си спестиш периода на застой в резулатите.
Клиентите уважават добрата организация. Те обичат творчеството и това, което получават от теб да е с добро чувсто и настроение…а не хаотично и непрофесионално.
Мит 6: „Да си зает е равностойно на продуктивен“.
Много притежатели на собствен бизнес вярват, че това е така. Но всъщност е заблуда.
Ще ти дам пример: Ако прекараш един цял следобед да подреждаш поръчките на клиентите си, сигурно ти се струва продуктивно, но не е!
Продуктивният човек използва система да прави това буквално за минутки веднага докато е с клиента, без да се налага да стои после с часове пред файловете. В спестеното време печели нови клиенти.
Мит 7: „Плановете и продажбите не ми оставят пространство за творческа дейност“.
Точно обратното е – плановете ти създават повече място за творческа дейност, а работата с клиентите те приближава до тях, знаеш по-добре от всякога какво да им предложиш. Иначе губиш ненужно време в правене на едни и същи рутинни и скучни неща отново и отново и създаване на непродаваеми предложения.
Да, когато имаш план и си ориентиран положително към продажбите:
– нещата стават по-лесно, бързо и печелившо
– имаш повече време за творчество
– ти си по-щастлива и клиентите ти са по-щастливи.
Какво да правим?
Избери истината – хайде наистина да сме честни тук относно това, което желаеш и какво възнамеряваш да направиш, за да стигнеш точно там.
Изгради моментума – време е да оставиш страха и оправданията в миналото и да приложиш нужните действия, така че бизнеса ти, дейността ти да се придвижат напред сега.
Потенциалът – и вече е време да събереш всички парченца на пъзела, за да постигнеш дългоочаквания си успех.
1 Comment
Pingback: Защо е важно да правим проучвания - Woman Vibe