Ad
Ad
Ad

Когато стартирате бизнес, има много места, от където да потърсите съвети и най-малко вероятно би било от риалити, документален сериал. Но след като започнете да гледате „Stylish with Jenna Lyons„, ще разберете напълно защо е страхотно за гледане това шоу, както и ще се научите как да бъдете страхотен шеф.

Представено от HBO Max като „майсторски клас по вкус, дизайн и мода“, шоуто може и да не е стартирало с главната идея да дава „бизнес съвети“, но всеки, който търси вдъхновение, докато стартира бизнес и наема първия си служител, ще се наслади особено на първите осем епизода.

Основна тема в шоуто е Джена и нейните притеснения докато се представя отново пред очите на публиката. Тя е била далеч от това в продължение на няколко години, след като напуска мястото си като президент на J.Crew, където си печели титлата „жената, която облича Америка“, и сега, разбираемо е притеснена от това как ще я видят другите по пътя й напред.

Но както зрителят научава, а и самата Джена осъзнава по време на шоуто, няма нужда от толкова много тревоги.

Всеки собственик на бизнес си задава въпроси за идеите си – достатъчно добри ли са? Хората ще купуват ли моите неща? Ще получа ли добро медийно отразяване?

Облекчаващо е да видите, че същите тези притеснения ги има и някой като Джена, която е постигнала толкова голям успех, а носи същия пакет от въпроси, както всеки предприемач. Самата тя признава, че предишният й успех в J.Crew е постигнат заедно с екип от хора, докато сега е сама.

“Стилно с Джена Лайънс” следва стремежа й да изгради това „което предстои “ и да открие новите  попълнения за своя екип, придружено с много съвети за стила, обзавеждането и грижата за красотата.

***

Фото кредит: HBO Max

Последвайте ни и в Instagram

Comments are closed.